dilluns, 10 de novembre del 2008

Què hay de nuevo, viejo? II part


Aquest tema està ja molt parlat, però és que aquesta foto que he rebut no té desperdici i us la volia ensenyar. Me l'enviat una companya i diu que és real i que està penjada en la porta de una de les sales de la biblioteca de la Universitat d'Almeria.

I jo ara us pregunte a vosaltres: si en les vostres facultats trobeu una nota com aquesta en la porta d'una biblioteca que faríeu? Passaríeu de llarg? L'arrencaríeu? Perquè el que a mi ja em termina de deixar de pedra és que passen les setmanes i la nota siga en el seu lloc: en la biblioteca d'una universitat!!!

4 comentaris:

Guillem Calaforra ha dit...

Per l'amor dels déus... I en una universitat... encara que siga d'Almeria... mátame camión...

Magister ha dit...

Jo crec que és de conya. Tanta acumulació de bestieses ortogràfiques no pot ser més que volguda. Una altra cosa és l'ús de l'ortografia i de les abreviatures "sms" aplicada a qualsevol tipus de text: això sí és un fet cada cop més comú, també a la Universitat.

Anònim ha dit...

Sí, Magister, pensant-ho bé crec que tens raó, ha de ser de conya per força o potser una manera de cridar l'atenció i que la gent s'ature a llegir el cartell. Ara, a mi em produeix angoixa i em molesta visualment, encara que siga de conya. Vull dir, que no hi veig la gràcia. Serà que no sóc d'aquesta generació dels "sms" i que a més sé que aquest costum està provocant nefastes conseqüències entre els nostres alumnes.

Àlex Andrés ha dit...

A banda de la molèstia visual que esmenta melusina, jo reconec que he de fer un gran esforç de descodificació: em costa prou entendre les paraules.

iaiets som!