divendres, 9 de juliol de 2010

Uns fills d'una resacsà

He rebut aquesta informació per correu electrònic, que ja circula des de fa dies com a notícia. Les senyores que es dediquen al negoci del sexe no tenen res a veure amb tot això, per descomptat, però el terme correcte i exacte per a determinada gentola, i per a la gentola que els dóna suport, ja us podeu imaginar quin és. Per favor, feu-ho circular tant com siga possible:

"Amigos y amigas
Lo que ha pasado y sigue pasando es muy triste.
Ayer, los casi 50 participantes del espectáculo ZERO RESPONSABLES, antes del ensayo general, fueron reunidos e informados por parte del Vice Rector de Cultura de la Universidad de Valencia, que Francisco Camps en persona, repito, Francisco Camps, había llamado al Rector de la Universidad para que se suspendiese la representación del espectáculo y las consecuencias que tendrían los participantes si no se le hacía caso.
La Universidad le explicó que aquello era un acto artístico, de libre expresión y de democracia; y que la Universidad no iba a actuar como en los peores tiempos del Franquismo.
Aún así, la Universidad les comunicó a los participantes lo ocurrido para que supiesen a lo que podían enfrentar si si seguían adelante.
Todos y todas los participantes decidieron continuar adelante pese a que es muy probable que ahora empiecen a caer actores y actrices de repartos ya establecidos y acciones similares a las que ya nos tiene acostumbrada nuestra amiga y mujer preocupada por el sector Inmaculada Gil Lázaro. (Desaparición de los premios de Teatres, cambio de nombre de Festivales, censura, mentiras, programación de sus amigos, y demás lindezas...)
Creen los participantes, que las razones de esto, ha sido la nota de prensa enviada a los medios invitando a asistir al pase gráfico que ha llegado a las manos del equipo de Camps en donde se leía un fragmento de la obra.
Por lo visto, Camps, cuando leyó el fragmento entró en cólera, y en lugar de recibir a las víctimas del accidente, (que es lo que llevan esperando desde hace cuatro años), ha intentado parar y censurar este acto.
Puesto que es muy posible que esta información no salga en la prensa, os invito a que reenviéis este correo a todos vuestros contactos al igual que os invitamos a la representación el día 7, 8 y 9 a las 19:00 horas en las Sala Matilde Salvador. (Entrada libre)
Tenemos que estar ahí, tenemos que ir."

País merdós!

3 comentaris:

alim ha dit...

Vivim una dictadura disfressada amb el nom de democràcia.Ells fan i desfan com volen, segons els seus interesos personals i ací no passa res.
Després trauen el seu penó de l'honradesa i la transparéncia i que tot es una conspiració en la seua contra. Ací estem al "Levante feliz"
al meu blog he publicat un correu referent al creuer de luxe que pagará l'Ajuntament de València a la fallera major i la cort d'honor amb diners públics. És indignant.

K. ha dit...

Així és, Alim. De tota manera, per consideració respecte dels qui viuen en dictadures de debò, jo diria que més que no en una dictadura vivim en una merda disfressada amb el nom de democràcia. El problema és que aquests fills d'una resacsà de putes que tenen el poder executiu ací no s'han autoproclamat dictadors per a fer el que fan, sinó que ho han aconseguit milions dels nostres congèneres i veïns (sis de cada deu!) que no sols els han votat en massa, sinó que malgrat tot estan disposats a votar-los més encara.
Ah, i per cert, benvinguda per ací, que no ho havia dit.

Camí de Roth ha dit...

Mon pare sempre deia que "Sant Antoni s'enamorà d'un porc... i era sant!"